سرخط خبرها

بحران شفر در باشگاه استقلال و توقف مذاکرات با نوری

  • کد خبر: ۴۵۱۸۲
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
بحران شفر در باشگاه استقلال و توقف مذاکرات با نوری
باشگاه استقلال که درگیر حواشی گوناگون است در مذاکرات با نوری به نتیجه‌ای نرسیده و بودجه کافی در اختیار ندارد. تصمیم گیران باشگاه استقلال این روز‌ها پرداخت بدهی شفر را در اولویت قرار داده اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در شرایطی که اخبارحاشیه‌ای روز‌های اخیر به شدت استقلال را تحت تاثیر خود قرارداده و شان این باشگاه را زیر سوال برده مذاکرات با نوری نیز بن بست خورده وهیچ ردی از امیدواری وجود ندارد.. مرد ایرانی_آلمانی در تازه‌ترین مذاکراتی که با باشگاه استقلال داشته دریافت دستمزد ریالی را نپذیرفته است و باید حضور او را در ایران منتفی دانست چراکه مشکل اساسی باشگاه‌های فوتبال ایران تامین دلار است و باشگاه استقلال نیز با چنین معضلی دست و پنچه نرم می‌کند.

از طرفی موعد پرداخت بدهی وینفرد شفر نیز نزدیک است و باشگاه استقلال باید رقم بسیار چشمگیری را هم به این مربی بپردازد. در واقع مدیران باشگاه استقلال نمی‌توانند در برهه کنونی هم دلار‌های درخواستی شفر را تامین کنند و هم دستمزد دلاری الکساندر نوری را. به این ترتیب در ماجرای انتخاب سرمربی نیز باشگاه استقلال وارد فاز جدیدی شده و به زودی باید باب مذاکره با گزینه‌های دیگر را باز کند تا اگر توانست در کمتر از ۱۰ روز آتی نام سرمربی جدید را به هواداران این باشگاه معرفی کند. بدون شک ناتوانی در جذب نوری نیز برای مدیران این باشگاه که در روز‌های اخیر به شدت زیر فشار شکست مقابل پاختاکور و به مجرد آن درگیری‌های فرودگاهی بودند، بسیار گران تمام خواهد شد و حتی ممکن است سعادتمند را در مسیری قرار دهد که از تیم جدا شود.

باشگاه استقلال باید هرچه زودتر در ابعاد گوناگون خودش را جمع و جور کند واجازه ندهد فضای تنش آمیز این باشگاه را احاطه کند. بدون شک باشگاه استقلال در روز‌های آتی پرداخت بدنی شفر را در اولویت قرار می‌دهد مگر اینکه از غیب پولی هنگفت به حساب این باشگاه بنشیند تا شاید بتوانند با الکساندر نوری به توافق نهایی دست یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->